წალკა, გუმბათის საჯარო სკოლა
თემატურ-კალენდარული გეგმა
კლასი: XI
საგანი:
ქართული ენა და ლიტერატურა
ავტორები:
ვახტანგ
როდონაია
ნინო
ნაკუდაშვილი
ავთანდილ
არაბული
მარინე
ხუციშვილი
გამომცემლობა
,,სწავლანი“
2018/2019 სასწავლო წელი
N
|
თემის დასახელება
|
საათების რაოდენობა
|
თემის ბოლოს მისაღწევი შედეგი
|
თარიღი
|
1
|
ძველი
ქართული ლიტერატურის მიმოხილვა_ რა გვახსოვს?
ესე: რას გავიხსენებდი ძველი ქართული ლიტერატურიდან
|
1
|
|
17/09
|
2.
|
შესავალი
- ლიტერატურას შეფარებული ერი
·
ი.ჭავჭავაძე „საუბრები
ქართულ ლიტერატურაზე“
·
კ.აბაშიძე „საუბრები
მე-19 საუკუნის ქართული ლიტერატურის შესახებ“
|
1
|
2,5,9
|
18/09
|
3.
|
I
თავი:
რომანტიზმი - საუკუნის სავიზიტო ბარათი
ალექსანდრე ჭავჭავაძე - სულ 9 სთ
ბიოგრაფია;
მხატვრული ანალიზის ელემენტები
·
„ვისაც გსურთ“
·
„ვაჰ, დრონი, დრონი“
·
„გოგჩა“ - ესე: საქართველოს წარსული და აწმყო ალ.ჭავჭავაძის შემოქმედებაში.
·
„სიყვარულო ძალსა შენსა“
·
გრამატიკული სამუშაო
·
შემაჯამებელი სამუშაო
N1
|
1
1
1
2
1
2
1
|
2,5,6,7,
9,10,11
|
19/09
20/09
21/09
24/09
25/09/26/09
27/09
28/09-01/10
02/10
|
3
|
გრიგოლ ორბელიანი - სულ 10 სთ
ბიოგრაფია
·
„იარალის“
·
„თამარ მეფის სახე ბეთანიის
ეკლესიაში“ - ესე: „წარსულის განცდა გრ. ორბელიანის შემოქმედებაში“
·
„საღამო გამოსალმებისა“
– ესე: „ბუნების რომანტიკული განცდა გრ. ორბელიანის შემოქმედებაში“
·
„მუხამბაზი“
·
გრ. ორბელიანი და „მამათა
და შვილთ ბრძოლა“
·
„პასუხი შვილთა“
·
გრამატიკული სამუშაო
|
1
2
1
1
1
1
1
2
1
|
2,4,5, 6,9,
10,13
|
03/10
04/10-05/10
08/10
09/10
10/10
11/10
12/10
15/10-16/10
17/10
|
4
|
ნიკოლოზ ბარათაშვილი - სულ 16სთ
ბიოგრაფია
·
„შემოღამება მთაწმინდაზე“
·
„მერანი“
·
„ხმა იდუმალი“
·
„სულო ბოროტო“
·
„ჩემი ლოცვა“
·
„ვპოვე ტაძარი“
·
„რად ჰყვედრი კაცსა“
·
ესე: ნიკოლოზ ბარათაშვილი,
როგორც „რომანტიკოსი პოეტი“
·
ტექსტების ენა
·
ალ.ჭავჭავაძის სალონი
„რომანტიზმის“ შეჯამება
გრამატიკული სამუშაო
შემაჯამებელი
სამუშაო N3
|
1
2
2
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
2
|
1,2, 3,4,
5,6, 9,11, 14
|
18/10
19/10-22/10
23/10-24/10
25/10
26/10
29/10
30/10
31/10
01/11
02/11
06/11
07/11
08/11-09/11
12/11
|
5
|
II თავი - ქართული თეატრის დაარსება 6 საათი
·
ქართული თეატრის ისტორიიდან;
გიორგი ერისთავის ბიოგრაფია;
·
„გაყრა“
·
ქართული თეატრის დაარსების
ისტორია“
·
ტექსტის ენა
·
გრამატიკული სამუშაო
|
1
3
1
1
2
|
1,2,3,
5,6, 7,8, 13,14
|
13/11
14/11-16/11
17/1
18/11
19/11-22/11
|
6
|
III თავი - ახალი თაობა
ილია ჭავჭავაძე - 45
საათი
ბიოგრაფია; რეალიზმი
·
„პოეტი“ ,,ჩემო კალამო“
(განხილვა)
·
„მგზავრის წერილები“
·
„პასუხის პასუხი“
·
„ბედნიერი ერი“
·
„კაცია-ადამიანი?!“
შემაჯამებელი
სამუშაო 4
|
1
1
8
1
1
1
8
1
|
1, 5, 6, 7, 8,
9, 10, 12, 13, 14
|
26/11
27/11
28/11-07/12
10/12
11/12
12/12
17/12-19/12
17/12-28//12
29/12
|
I სემესტრის შეჯამება; მასალის გამეორება
|
1
|
|
30/12
|
|
·
პირველ სემესტრში შესწავლილი
ლიტერატურის მიმოხილვა
·
ილია ჭავჭავაძე „ოთარაანთ
ქვრივი“
·
„განდეგილი“
·
გრამატიკული მასალა
·
შემაჯამებელი სამუშაოN
5
|
1
13
4
3
1
|
|
15/01/19
16/01-01/02
04/02-07/02
08/02-12/02
13/02
|
|
7
|
აკაკი წერეთელი - 20 სთ
ბიოგრაფია
·
„ჩანგური“
·
„აღმართ-აღმართ“
·
„ჭაღარა“
·
„სულიკო“
·
„რაც არ იწვის არ ანათებს
·
პოემა „გამზრდელი“
·
„ქებათა-ქება“
·
„ახალი თაობის ენა“
·
გრამატიკული მასალა
შემაჯამებელი
სამუშაო 6
|
1
1
1
2
2
1
5
2
1
3
1
|
1, 5, 6, 7, 8,
9, 10, 12, 13, 14
|
14/02
15/02
18/02
19/02-20/02
21/02-22/02
25/02
26/02-04/03
05/03-06/03
07/03
15/03-19/03
20/03
|
8
|
IV თავი - დაკარგული თავისუფლების ძიებაში
·
ალექსანდრე ყაზბეგი
- ბიოგრაფია;
·
„ხევისბერი გოჩა“
·
გრამატიკული მასალა
·
შემაჯამებელი სამუშაო N7
|
1
10
2
1
|
1, 2, 3, 4,
5, 6, 7, 8,
10, 12, 13, 14
|
21/03
22/03-04/04
05/04-08/04
10/04
|
09
|
V თავი - მითოსთან დაბრუნება. 38 სთ
ვაჟა-ფშაველას ბიოგრაფია
·
„ღამე მთაში“
·
„არაგვს“
·
„კიდევაც ვნახავ გაზაფხულს“
·
„მთანი მაღალნი“
·
„სიმღერა“
·
პოემა: „ალუდა ქეთელაური“
·
გრამატიკული მასალა
შემაჯამებელი
სამუშაო N8
·
პოემა: „სტუმარ-მასპინძელი“
·
პოემა: „ბახტრიონი“
·
მწერლის ენა
·
გრამატიკული მასალა
შემაჯამებელი
სამუშაო N 9
|
1
1
1
1
2
1
5
2
1
8
10
2
2
|
1, 2, 3, 4,
5, 6, 7, 8,
9, 11, 12,13,14
|
11/04
12/04
15/04
16/04
17/04-18/04
19/04
22/04-30/04
01/05-02/05
03/05
06/05-16/05
17/05-30/05
31/05-03/06
04/05-05/05
06/05
|
დარჩენილი სარეზერვო
დრო დაეთმობა გამეორებას და მასალის შეჯამებას
|
|
|